23 april 2011

Snabb resumé

Vi har inte låtit det krassliga stoppa oss ifrån att göra roliga saker denna vecka. Tvärtom har vi hållig igång väldigt bra. Vi har varit ut med skotrarna, grillat och njutit av det vacka vädret. Jag och Mika har åkt i pulkan varje gång. Jag har aldrig varit en "skotermänniska" och har således inget förarbevis men jag klarar mig egentligen väldigt bra utan. Det är riktigt mysigt att sitta i pulkan. Speciellt med Mika :)

I onsdags fyllde Jockes farmor 80 år så då blev det firande i princip hela dagen med smörgåstårtor, gräddtårtor och annat gott. Tror aldrig jag varit så mätt :P I torsdags kom våra vänner Kicki och Daniel hit på kvällen. De körde de 60 mil från Umeå och upp hit i ett streck efter jobbet. Imponerande! Vi var ut på en skoterutflykt igår på dagen och på kvällen besökte vi isbaren på ishotellet. Idag har Jocke, hans bror samt Kicki och Danne varit i Riksgränsen och åkt skidor. Jag, Maria och barnen har varit på stan och shoppat till dom små samt njutit av solen på bron.

Har fotat som en dåre under tiden här uppe och 99% av bilderna är förstås på Mika och Holger, världens sötaste kusiner! Får visa bilderna en annan gång. Nu ska det sovas och batterierna ska laddas inför morgondagen för då packar vi ihop och åker söderut igen. Natti!

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att ni har varit förkylda, det har vi också. Jag fick en seeeg förkylning som ännu inte har släppt riktigt efter 2,5 vecka. Drygt! Ska blir roligt att se bilder från er härliga påsk! Kram!

    SvaraRadera
  2. Säger som Sofia..vill också se lite bilder :-) kram

    SvaraRadera