6 april 2011

Piggare tjej!

Så skönt, Mika är mycket piggare. Inget gult gisch i sikte, hurra! Nu är hon lite snorig bara. Jag kommer vara hemma imorgon och sen får vi se på fredag i vilket skick hon är i. Om Mika blir hemmavid så får Jocke vabba. Jag behövs på jobbet så jag siktar på att vara tillbaka där på fredag. Tror ändå inte Jocke misstycker till att få långhelg :) Annars har dagen varit rätt bra. Jag har mest stökat, tvättat och dolat på. Jag måste seriöst överväga att gå ner i tid lite och bli ledig onsdagar. Vilken lyx det vore! :) Nä nu vankas det middagslagning, Maria och Marcus kommer hit! Har inte träffat Maria på två månader så ja det är helt enkelt på tiden! Förresten jag skulle gärna vilja äga dessa..eller i alla fall en :)

1 kommentar:

  1. Vad skönt att hon är piggare! Vi kommer gärna hem till dig på fredag!

    SvaraRadera