16 april 2011

In tha car

Nu har jag och Jocke bytt plats i bilen, så nu sitter jag i baksätet hos gumman. Mika har sovit sen 12 och förhoppningsvis fortsätter hon sova nån timme till. Både jag och Mika är snoriga, rostiga och har lite feber. Vi har trots det sovit rätt bra i natt, bortsett från några hostattacker mellan 4 och 5.

För övrigt kör vi en riktigt fin bil, en Volvo XC60. Kanske den finaste och skönaste bilen jag någonsin har kört/suttit i. Känns framför allt supersäker med tanke på hur högt man sitter. Inte dumt att känna chefen på Hertz i skeå inte :) Vi har kopplat upp min telefon mot stereon via bluetooth och lyssnar på Spotify spellistor offline. Himlarns smidigt!

Jockes syster ringde nyss och berättade att det blir grillat till middag ikväll. Vi blev inte mindre hungriga efter det beskedet direkt :) Nu har vi "bara" 20mil kvar och enligt gps:en är vi framme i Jukkasjärvi 17.05.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar