9 april 2011

Godmorgon lördag!

Oj vad jag är trött idag. Det blev rätt sent igår då Lina och Annika var här till ett-tiden och jag kom inte isäng förrän vid två. Mika vaknade åtta imorse så jag ska inte klaga på de sex timmars sömn som jag fått inatt. Jocke var på jobbfest igår så Mika var med oss tjejer. Hon somnade efter många om och men vid nio och då kunde mammorna slappna av med lite vin, kex och en massa prat. Riktigt trevligt var det! Tänk om det gick att få in som rutin att träffas och prata sådär titt som tätt :) Det behövs!

Idag är planerna rätt obestämda men det är strålande väder ute så inne ska vi inte sitta. Kanske tar mig en promenad med vagnen till Tomtebo och kikar på bygget som kommer att bli vårt nya boende vid jul. Sen ska jag fixa lite inför Jockes födelsedag som är imorgon!

Såg förresten ett jättefint Marimekkotyg igår. Lumimarja som tyget heter finns i en mängd färgkombinationer. Jag har sen tidigare det "helröda" Lumimarja. Hur som helst, tyget jag hittade igår hade en sådan otroligt fin färgkombo. Grön i grunden med vita och ljusgröna detaljer. Tog ingen bild på tyget och kan inte hitta det på nätet. Typiskt.

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket för i fredags, välbehövligt! Vi får göra om det snart, kram!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni ska flytta till Tomtebo! Antar att det är de nya husen vid sjön? Skitfint läge! Blev lite sugen själv faktiskt, haha. Ska bli roligt att följa dina inredningsplaner! Kram!

    SvaraRadera
  3. tack själv för i fredags!! tycker också vi måste göra det ofta, tänk vad lite tjejsurr kan göra att man mår så bra :) KRAM!

    SvaraRadera