30 april 2011

Ingen brasa här inte

Näe, valborgsfirandet kom som av sig då vi förstås valde att stanna hemma för Mikas skull. Inte för att vi skulle göra något speciellt men nog hade vi tänkt besöka en brasa i alla fall. Jag har aldrig varit på universitetsområdet och kikat men det kommer säkerligen fler chanser.

Jag ska jobba imorgon men bara förmiddag så det känns rätt okej. Jag jobbar aldrig helg men tog på mig ett extra pass för att slippa vabba i fredags. Jobbar dessutom med Amanda och då känns det ännu bättre såklart :) Jag och Jocke måste prata om hur vi ska göra på måndag med jobb, sjukt barn osv. Jag tror aldrig Mika är förskoleredo då och det känns inte superkul att vabba ännu mer då jobbet behöver mig. Jocke behövs också på sitt jobb då han startar upp ett nytt bygge nere på stan just den veckan. Dessutom är det ju mer förmånligt att han jobbar då han tjänar så mycket mer än vad jag gör. Vi får väl se vad som händer.

På tal om jobb så blir jag i dagarna flyttad tillbaka till den gamla lokalen i några månader. Tar över som samordnare då han som de nyss anställt sagt upp sig. Hyffsat trött man blir. Hela situationen känns sisådär men får gilla läget. Trivdes så himla bra på stan och såg verkligen fram emot att få jobba där i sommar. Nåja får bita ihop lite.

Nu ska det sovas i sex timmar innan det är dags att vakna.. natti.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Tapeten heter Keek a boo och är från Midbec, finns i flera olika färger :)

    SvaraRadera
  2. Känns inge bra att du ska vara där tycker jag och fler vet jag :-( Vi får sakna dig em stund och så får komma du tillbaka igen :-D Synd att mika aldrig får vara frisk btw. Stackars liten ♥

    SvaraRadera