7 november 2011

IKEA:s BESTÅ

Det känns som att halva Sveriges befolkning och i princip alla på Styleroom.se använder sig utav serien BESTÅ på något vis. Och det är väl inget konstig med det med tanke på hur grymt mångsidig möbel det är. BESTÅ går ju kombinera i det oändliga och är grym på förvaring. Förvaring får då vi aldrig för mycket utav så jag tror det blir någon form av BESTÅ kombination i vardagsrummet i nästan lägenhet. Jag hittade en färdig sammansättning av serien som speglar lite hur jag tänkt. Jag skulle vilja ha en tvbänk i två olika höjder och så några skåp ovanför. Men kanske inte lika många ovanför som denna. Men något liknande. Sen ska tv:n stå på den lägre delen av bänken och inte hängas upp på väggen... Jaa jag spånar vidare.. :)

3 kommentarer:

  1. Snyggt! Ska bli roligt att se er nya lägenhet med alla snygga möbler!

    SvaraRadera
  2. Tycker också om serien bestå! Kul att man kan göra så många olika variationer! Hann inte komma förbi idag. Men ska på norrlandskliniken nästa tisdag, då tittar jag förbi! Kram

    SvaraRadera
  3. hahaha, jag känner lite så jag med :-P Tvungen att bära dem.! Är ju inte direkt jobbigt eller hemskt o bära dem, vanan helt enkelt måste läras in :) KRAM på dig

    SvaraRadera