1 november 2011

Lägenhetsvisning mm

Ikväll har vi städat eftersom vi har visning imorgon. Det är den andra öppna visningen och vi kan ju hoppas att den går bättre än den första då ingen kom. Samtidigt har vi inga större förväntningar faktiskt. Då är bara risken stor att man blir besviken. Kanske låter pessimistiskt men det är bättre att bli överraskad än att hoppas och tro en massa. Ett positivt besked är att vår granne (som har ute sin identiska lgh till försäljning) ska tydligen inte sälja. Såg att den låg kvar på hemnet men förhoppningsvis försvinner den därifrån inom kort. Det kan ju inte vara negativt i alla fall :)


Annars så är läget bara fint. Jag fortsätter att träna och är lite stolt över mig själv att jag faktiskt tagit mig iväg på IKSU minst tre dagar i veckan den senaste tiden. I söndags körde jag Pump och igår var jag och körde Indoor Walking. Hade förhoppningar om att hinna både Core och Spinning också men det sket sig. Jag är ändå nöjd över att jag tog mig iväg överhuvudtaget. Imorgon är det Pump och Core som står på schemat. På torsdag ska jag försöka boka in en fika med finaste Clara och sen på fredag kommer Mikas farmor Doris hit och stannar över helgen. Det blir helt enkelt en trevlig vecka :)

5 kommentarer:

  1. Tack :-D vi känner oss minst sagt nöjda! Kul att ha sånna vackra bilder :-)

    Är annars impad över din träning,önskar jag hade tid!!

    SvaraRadera
  2. Duktig du är!!! Tycker det är skitsvårt att få tid till att träna nu när man är hemma å egentligen har all tid i världen, undra hur det blir då när man börjar jobba heltid...
    Håller tummarna för att det ska komma en massa folk på visningen nu å att ni får sälja :) KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag ska hålla tummarna för er att ni får er lägenhet såld. Det brukar ju lösa sig i slutändan som du säger, hoppas att det gör det för er med på bästa möjliga sett!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det kom några som var intresserade av lägenheten, håller tummarna!

    Du är jätteduktig med träningen!

    Kram

    SvaraRadera