23 november 2011

Nytt soffbord, ett måste!

Jag har även spanat på IKEA:s BOKSEL som jag tycker skulle bli ett fint soffbord i nya lägenheten. Jag har varit väldigt skeptisk till glasskiva mest av renlighetsskäl men nu tycker jag födelarna med just BOKSEL överväger den nackdelen. BOKSEL ser inte alls så märkvärdig ut men går däremot att göra mer personlig. Varför inte lägga en tapet under glasskivan, en tygbit eller kanske framkallade favoritkort/förstoringar. Eller som inredarna på IKEA har gjort, med bokstäver. Möjligheterna är ju oändliga! Vidare har BOKSEL bra med förvaring och hjul. Inte mig emot alls :)
Bilder: IKEA

1 kommentar:

  1. Snyggt och lite annorlunda soffbord! Jag har aldrig sett BOKSEL serien tidigare men det var onekligen smart med all förvaring runt om, det är ju aldrig fel om jag säger så :)

    SvaraRadera