6 november 2011

Julbelysning

Jag är inte mycket för prålig "traditionell" julbelysning. Jag föredrar belysning åt det mer stilrena hållet. Det är bara så synd att "stilrent" oftast innebär designmärken som kostar multum. Julstjärnan Fling från BSWEDEN hade jag mer än gärna velat ha i köksfönstret på Sagovägen. Men i 50 cm utförandet kostar den ca 2000kr. Rätt saftigt för en julstjärna tycker jag.

SMD Design har en rätt stilren adventsljusstake. Den kostar "bara" kring tusenlappen. 

Bilder: RUM21

Ja det finns sannerligen mycket fint och dyrt för den delen. I jul blir det överhuvudtaget inte så mycket pyntande tyvärr i och med flytten. Det ger liksom inget att julpynta i vår nuvarande lägenhet när vi ändå ska flytta. I nästa lär vi aldrig heller hinna få till det med gardiner, julbelysning och annat pynt innan julen är över. Känns trist eftersom jag tycker det är så viktigt med "julkänsla". Nåja vi får se om vi lyckas fixa till det lite i alla fall.


1 kommentar:

  1. Båda var riktigt snygga! Du får sluta titta på dyra märkesgrejor :P Ellos har ju billiga grejer! ;) Kram

    SvaraRadera