8 november 2011

Kortslutning delux

Idag när jag kom ut från Ålidhem centrum och var på väg mot bilen så står det en tjej med en barnvagn utanför. Jag ser direkt att hon tittar på mig som att hon vet vem jag är och tillslut hälsar hon på mig. Jag hälsar såklart tillbaka och stannar upp en stund. Men när jag inser att jag fanken inte vet vem denna person är så avslutar jag samtalet lite fint och går vidare. Det värsta är att jag har fortfarande ingen aning vem hon är. Det är som att jag känner igen henne men ändå inte. Snacka om pinsamt..jag skäms!

Ja till något annat då. Idag skulle vi ha haft bokade visningar mellan halv fem och halv sex. Men då ingen varit in och bokat upp någon tid så tog mäklaren bort möjligheten att kunna boka igår vid 17-tiden. På det viset slapp vi städa och röja i onödan till idag. Det här börjar faktiskt kännas olustigt. Att inte ens EN enda vill se lägenheten. Nåja, vi ska till mäklaren på torsdag. Får väl se vad vi kommer fram till då.

Nu ska jag duscha och sen gå i säng. Är så trött både i knopp och kropp.

1 kommentar:

  1. Har varit med om samma sak...låtsas prata på utan att ha en aning om vem personen va,PINSAMT minst sagt :-P

    Håller fortfarande tummarna för att ni ska få lägenheten såld....inte säljarens marknad just nu, folk håller hårt i sina pengar oavsett vad det gäller. Det vänder snart.!

    SvaraRadera