14 november 2011

Sjukan kom ifatt

Efter att vi varit på Leos igår så gick jag och Mika ner på Maxi och handlade lite. Där inne blev jag plötsligt väldigt dålig. Efter ett långt besök på Maxis skabbiga kundtoalett tog vi oss tillslut hem. Under kvällen fortsatte besvären. Det var länge sen jag hade så ont i magen. Idag känns det bättre men det är inte fullt ut okej. Får se hur det artar sig under dagen. 

Jag är alltså hemma från jobbet idag och det känns otroligt skönt att veta att Karro, som är min "stand-in" sköter mitt jobb när jag är borta. Då kan jag slappna av, tänka bort jobbet och fokusera på att bli frisk!

2 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt! Och vi som tänkte komma förbi på jobbet imorgon. Hoppas du blir bättre fort! kramar

    SvaraRadera
  2. Usch då, lät Inge vidare! Krya på dig! Kan meddela att Karro gjort ett fin fint jobb idag! :-)

    SvaraRadera