28 september 2011

Glädjebesked

Min vän Amanda och hennes Anton blev igår kväll föräldrar en bedårande liten tös som fått namnet Ebba. Amanda skickade ett mms ikväll och lilla Ebba är så söt med sin mörka kalufs :) Vilken glädje!! Längtar tills jag får hålla det lilla livet!


Annars så har det varit full rulle på jobbet som vanligt. Vi har haft ett marknadsföringsmöte idag om hur vi ska synas mer i Umeå. Det blir intressant att se vad slutresultatet blir av det. Ikväll har jag varit och tränat en sväng. Blev Bodypump och Core. En riktigt bra kombination faktiskt!


Imorgon blir det en spännande dag. Efter jobbet ska vi åka och kika i vår nya lägenhet. Det kommer bli en kort information på plats där och sedan ett längre möte på kvällen om allt möjligt som hör till köpet av lägenhet, inflyttning osv. Dessutom är det samtidigt (typiskt nog) föräldramöte på förskolan. Så då har vi löst det så att Maria och Marcus kommer hit på middag och sedan får de sköta Mika medan jag och Jocke går på var sitt möte. Ja om nu Mika tillåter det :) Nämen det ska nog gå bra tror jag. Det är verkligen hög tid att vi börjar lämna bort henne.


Avslutar med lite "random" bilder. God natt.



Mika testar 3D glasögon på Mediamarkt sam en trehjuling på Sporthuset



Redo för höstrusket


Att stapla och sätta saker på huvudet är fortfarande en favoritsysselsättning

4 kommentarer:

  1. Nää fy,ingen bra dag alls. Huvudet sprängs av all sorg. Men vi lyckades inte hitta honom ett nytt hem,för vi kunde inte behålla honom pga allergi hos nära o kära+det faktum att han inte trivdes som innekatt i stan...kommer aldrig vilja göra om det! Ljusglimten är iaf lilla Ebbba <3

    SvaraRadera
  2. Määä.mitt namn försvann :)

    SvaraRadera
  3. åh, nykläckt bebis är ju så mysigt :) Har ni funderat på syskon?

    SvaraRadera