1 september 2011

Racervecka

Imorgon är det fredag. Jag kan knappt förstå hur snabbt dagarna springer förbi. Antar att det kan bero på den väldigt innehållsrika första veckan efter semestern som varit. Kände mig lite ringrostig i måndags men kom snabbare in i matchen än vad jag kunnat tro. Mikas första vecka på förskolan har som sagt gått galant samt att succén vid läggdags fortsätter att bestå. Det är numera hur enkelt som helst att lägga Mika i sin egen säng. Inget strul än så länge alltså men det lär väl komma längre fram. Vi ska fortsätta njuta av framgångarna så länge det går.

Imorgon är förskolan stängd så då har Jocke tagit ledigt från jobbet. Lika bra det för han har blivit förkyld. Jag ska försöka sluta vid två som det är tänkt att jag ska på fredagar. Annars så blir det en helg med en massa biltittande. Vi ska åka till Härnösand på lördag och kika på en bil till oss själva och på söndag blir det en kortare tripp till Tavelsjö för att titta på en bil till pappa och mamma. Så förhoppningsvis så har vi alla "blivit" med bil inom kort :)


3 kommentarer:

  1. Ja den här veckan har gått i raketfart! Håller tummarna att båda kusinerna bus fortsätter att vara lättsövda och trivas på dagis!!:)

    Stefan har jobbat sjukt mycke övertid. Mer än man får om man säger så! Så vi tog grejerna på hans övertid:) grymt bra att dom kan göra så!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att veckorna bara rusar iväg på sätt och vis! :) Närmare flytten, hur går det med lägenhets försäljningen?

    Jag gjorde håret ljusbrunt en gång, sen experimenterade jag så tillslut var jag mörkbrun, kan försöka hitta en gammal bild och visa =)

    SvaraRadera
  3. Så underbart att det går bra med både förskola och nattning. :) Lycka till med biltittandet! Kram och ha en mysig helg!

    SvaraRadera