18 september 2011

Lägenhetsvisning

Igår var det alltså visning av lägenheten. Vi steg upp tidigt och började städa. Mamma och pappa var här och de hjälpte till med att bland annat putsa fönster och underhålla Mika. Städningen gick väldigt smidigt tack vare deras hjälp. Strax innan tre lämnade jag (som gjorde sista piffet) lägenheten skinande ren och fin. När vi sedan återvände fick vi veta att INGEN varit och tittat på lägenheten. Snacka om trist. Tydligen hade mäklaren upplevt samma sak under dagen då han haft flera andra visningar där ingen kom. Så det var nog inte bara vi som blev besvikna igår. Trots att det såklart känns jättesurt så får vi se det positivt, lägenheten blev ju klinisk ren i alla fall :) Hädanefter blir det bokade visningar. Då behöver vi i alla fall inte leva i ovisshet och städa i onödan (om man nu kan det). Jag är förstås lite orolig att lägenheten aldrig blir såld men samtidigt har jag svårt att tro det. Bara att fortsätta hålla tummarna..


3 kommentarer:

  1. så surt! men klart ni kommer få sålt, det är jag övertygad om!

    SvaraRadera
  2. Åh nej, så himla trist! Jag hoppas att ni får den såld till ett bra pris himla snart, det är ju så jobbigt att leva i ovisshet.

    SvaraRadera
  3. Så tråkigt!! Det är ju en toppenfin lägenhet så jag hoppas verkligen någon blir intresserad! Kram

    SvaraRadera