18 september 2011

Träning v.37

Veckan inleddes med Cykel 40 samt Indoor Walking 40 tillsammans med Lina. Det är mycket tack vare henne jag ens tog mig igenom båda passen. Jag behöver lite pepp och "press" utifrån för att kunna prestera har jag märkt. På tisdagen blev det vilodag, en välbehövlig sådan. På onsdagen drog jag iväg och körde Core samt Bodypump. Riktigt dåliga pass och jag var inte alls motiverad. Dessutom var det för sent på kvällen för mig att träna. På torsdagen ville Pernilla ha med mig på ett  IW-pass så jag ställde upp. Tyvärr var det dålig trancemusik hela passet men jag tog ut mig rätt mycket ändå. Fredag och lördag har varit vilodagar och idag söndag blev det Bodypump. Ett grymt bra pass med en riktigt härlig instruktör! Henne ska jag komma ihåg :) 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, det var ju en toppenbra träningsvecka (även om du inte gillade alla pass). Nu är det bara att fortsätta att testa dig fram tills du hittar den optimala blandningen med BRA instruktörer och inspirerande pass! :) Kram!

    SvaraRadera
  2. jättekul att kunna peppa dig anna!! <3
    superbra jobbat under veckan som gått. nu ser vi fram emot en lika bra vecka igen! :)

    SvaraRadera