13 september 2011

Slapparkväll

Åh så skönt med en helt ledig kväll. Inga måsten. Eller en bunt kläder har jag minsann tvättat plus att Jocke har duschat och "fönat" katten och det var faktiskt rätt nödvändiga åtgärder. Men annars har vi mest slappat i soffan. Mika blev toktrött vid halv åtta och somnade direkt hon landade i sängen. Så skönt med några timmar "egentid" på kvällarna numera.

Trött kisse vilar på mattes fot

Imorgon är det dags för träning igen. Jag har bokat in följade pass:

On 2011-09-14
IKSU sport19:15 - 19:45 Core ControlParis3 / 150 
IKSU sport20:00 - 21:00 BodypumpParis7 / 105
 

Ser fram emot att köra det nya BP-passet igen! Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen. Är riktigt trött. Kanske är vädret. Helt galet vad det regnar fortfarande. Hoppas på bättre väder imorgon!

1 kommentar:

  1. Såg att två stycken treor låg till försäljning i föreningen på tomtebo så lite sugen är man men min man vill inte riktigt bo så tyvärr om han får välja mellan ett betonghus och ett trähus :( hade ju varit riktigt schysst med alla egna val :D Du måste vara i heaven :D Att ha ett boende som man trivs i slår många resor ;D

    SvaraRadera