11 september 2011

Träning v.36

Nu så här på söndagskvällen tänkte jag sammanfatta träningen denna vecka (mest för min egen skull). Jag inledde veckan med Zumba. Eftersom jag inte tränat på månader var det en bra start. Tro mig, jag fick bra med träningsvärk efteråt. På tisdagen blev det Indoor Walking + Core. IW:n var jobbigare än vad jag trodde men kombinationen IW + Core var perfekt. Onsdag fick bli vilodag och i torsdags körde jag Bodypump. Tyvärr var det ett riktigt opeppande pass med dålig instruktör och musik. Fredag och lördag har varit vilodagar då vi haft besök hela helgen. Idag på eftermiddagen tog jag mig däremot iväg på Bodypump och release:n av det nya passet. Ett riktigt bra pass med tre tjoande och peppande instruktörer. Tänk om det alltid kunde vara så :) 

2 kommentarer:

  1. Åh så kul med träning!!! Väntar lite med träningskort ifall vi kan få till stånd schyssta priser genom jobbet men när cyklingen till jobbet är över blir det att sätta igång igen :D

    Nåja, det är väl min tur i wordfeud?;) du är ju skitduktig förresten!!

    SvaraRadera
  2. bra jobbat anna! hänger du på nåt pass imorgon? spinning och iw står på mitt schema. :)

    SvaraRadera