23 september 2011

Kontraster

Jag kan inte motstå att lägga ut jämförelsebilder på vår lägenhet (övre bild) och grannens..


Hall



Matplats



Kök



Vardagsrum 



Sovrum




Badrum



Vardagsrum



 Balkong



Vår lägenhet är inte alls märkvärdig men visst ser den lite roligare ut än grannens? Fotograf, kamera och väderlek gör otroligt mycket men nog tycker jag att möbler och inredning spelar roll också för hur man känner för en lägenhet. Ett första intrycket kan nog faktiskt betyda rätt mycket, så känner jag i alla fall.

Kan tillägga att lägenheterna är identiska MEN vi har kostat på den lite mer då vi installerat diskmaskin, satt dimmer i uttagen, satt upp duschvägg, handdukstork och bytt takarmaturer i badrummet. Vi har även "tagit ner" tvättpelaren och gjort badrummet mer praktiskt med en bänk och hylla. På balkongen har vi lagt trätrall som givetvis får följa med i köpet.

2 kommentarer:

  1. Oj vilken skillnad! Grannens lägenhet var ju blek både foto-mässigt och inredningsmässigt :) Jag tror att folk kommer att buda på er före grannens :)

    SvaraRadera
  2. Jag kollade på eran grannes lägenhet förra veckan och tänkte precis samma sak, det är verkligen skillnad. Hoppas att folk lockas av er lägenhet för den är fint inredd och snyggt fotad. Kram!

    SvaraRadera