11 september 2011

Micke och Milla på besök

Min bror Micke och hans sambo Camilla har varit här hela helgen. Himlarns trevligt. Igår var vi en sväng på stan och det var så sjukt mycket folk där. Gjorde ett besök på Stadium där jag tillslut hittade en sportbh efter att ha testat 10-12 stycken. Tur att Camilla var med annars hade jag gett upp. Efter lite strosande i utvalda butiker åkte vi vidare till Strömpilen. Där blev det ett byxköp för mig. Mycket nödvändigt eftersom jag inte äger ett enda vettigt par. 


Idag har vi varit på Sporthuset och Mio. Köpte nya träningsbyxor och ett svart överkast. Ja inte på samma affär då. Överkastet har jag spanat på förut på Mios fyndavdelning. Men då jag har tyckt, att priset för att vara "fynd", överstiget min budget. Idag däremot, hade jag en bonuscheck på 250kr så då blev köpet i rätt kurs för min börs :) Ja några inköp blev det i helgen. Jocke har inte köpt en pinal. Det var helt enkelt "min" tur :)


Hur som helst har helgen varit hur bra som helst med en massa gott ätande (jo jag får unna mig på helgen), vin och inte minst trevligt sällskap. Mika har njutit hela helgen över av Mi-kke och Mi-jja busat och gosat med henne.
















1 kommentar:

  1. söta söta mika!! :)
    tack för träningssällskapet ikväll, det gör vi om snart! :)

    SvaraRadera