20 september 2011

Intensiv dag och vilokväll

Oj vilken intensiv dag på jobbet. Jag har knappt varit på kontoret idag känns det som. Då var det himla skönt att komma hem och veta att jag inte behövde träna ikväll utan att det var vilokväll som stod på schemat. Ja vilokväll innebär förstås inte att man frias från hushållssysslorna. Jag har plockat, tvättat och donat ändå. Jocke var snäll och åkte och handlade. Han har för övrigt varit hemma med Mika idag. Hon har hostat och snorat och haft lite feber. Tempen går väldigt upp och ner. Vet inte om det är örontermometern eller Mikas termometer som fått fnatt. Jag tror fortfarande att det är tänderna som är på gång som stället till det. Får se hur det är imorgon, hon blir säkert hemma då också.



Mikas nya "hobby" är att ta bort ludd mellan tårta. Det är nästan på gränsen till maniskt beteende då hon är väldigt noggrann:)

Igår var jag och tränade "Linas combo". Jag kallar den så eftersom det var hon som peppade mig förra måndagen att prova Cykel 40 samt Indoor Walking 40 efter varandra. Den combon gick bra även denna måndag. Hyffsat bra instruktör med bra musik. Imorgon blir det Core + Cykel 40. Blir kul då jag vet att det är en bra instruktör som håller i båda passen. Hoppas någon vill hänga på :)

IKSU sport 16:30 - 17:00 Core Control Rom Åkerlind Ida 8 / 85  
 IKSU sport 17:00 - 17:40 Cykel 40 Madrid Åkerlind Ida 8 / 80  

2 kommentarer:

  1. Är man snäll om man handlar till sitt eget hushålle..? :O

    SvaraRadera
  2. Det råder även sjukstuga här hemma, fy! Krya på Mika och hoppas att hon kan återfå till föris snart!

    Kram på er!

    SvaraRadera