5 september 2011

Nu är det dags..

..att ta tag i träning och kost. Detta för att må bättre, orka mer och förhoppningsvis tappa några kilo. Kort sagt kommer jag köra GI så gott det går samt träna några gånger i veckan. Jag får ta och skriva mer specifikt om kosten i ett annat inlägg.

Ikväll har jag i alla fall mjukstartat träningen med Zumba med min arbetskompis Anna. Jag hade faktiskt glömt hur kul det var...och hur jobbigt :P Men nu är det bara att fortsätta. Det lär väl bli mycket bodypump skulle jag tro men det är alltid roligt att variera sig lite. Jag känner mig taggad MEN denna gång ska träna med måtta så att jag inte får ett bakslag direkt. Sen hoppas jag att någon vill joina mig på IKSU. För det är ju sååå mycket trevligare med sällskap!


4 kommentarer:

  1. jag är äntligen frisk och börjar nu med. Deffa bröllopsformen stenhårt.! Kolhydrater och socker väck och morgonpromenader + IKSU så ofta jag kan.! Vägrar vara pluffsig brud.! fattar ju att jag inte kan gå ner asmkt i vikt på åtta veckor, men släta ut mig litegranna och känna mig fräsch kommer jag hinna iaf :-)

    SvaraRadera
  2. Heja heja! Jag ska också ta tag i mitt liv nu, efter 10 veckors slafsande under min ledighet. Vi kanske kan träna på IKSU någon dag? :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Hoppas zumba passet var roligt :-)

    SvaraRadera
  4. härligt anna, häng gärna på mig nån gång!

    SvaraRadera