14 september 2011

Slut i kropp och knopp

Jag kan inte säga att jag haft det körigt på jobbet och att det skulle vara därför jag har känt mig trött idag. Det måste nästan vara vädret som påverkar. Att få se lite sol hade inte skadat. Efter middagen ikväll var jag inte heller motiverad till att åka på IKSU. Men jag bet ihop och åkte dit ändå och genomförde Core samt BP-passet. Trots att det var riktigt dåliga och opeppande pass så gjorde jag mitt bästa utifrån dagsformen. BP-passet var inte bra. För det första var det inte det nya passet, dessutom var det lite folk, låg musik och en rätt tråkig instruktör. Jaja, nu ska jag inte gnälla mer. Jag kan däremot konstatera att jag inte bör träna så sent som jag gjorde ikväll. Jag hinner bli alldeles för bekväm hemma och tappar lätt motivationen inför pass som är sent på kvällen. Imorgon ska jag köra IW med Pernilla strax efter klockan fem. Det är en mer lämplig tid och dessutom har man hela kvällen till förfogande efteråt. Nu är det godnatt!

1 kommentar:

  1. Vi får väl se vad som händer men R är sugen på 3:an som finns på Röbäck ifall du sett den men vi får se. Vi trivs som sagt ganska bra där vi bor nu och bättre blir det med renoveringen av fasad och fönsterbytena men problemet med att vi bor lite väl taight kvarstår fortfarande. Sen kan man ju alltid lägga nationell och internationell ekonomi som parametrar men den diskussionen "orkar" jag inte föra via blogg :D

    Kram kram

    SvaraRadera