12 september 2011

I made it!

Lina peppade mig till att köra Cykel 40 + Indoor Walking 40 ikväll. Jag var riktigt skeptiskt efter middagen om jag ens skulle orka mig på IKSU då jag kände mig rätt slut efter gårdagens pumppass. Men jag packade ihop min väska och åkte dit för att åtminstone genomföra cyklingen i alla fall. Efter cyklingen  kände jag mig slut men skam den som ger sig. Jag körde även IW passet. Guud vad jag kände mig nöjd då vi slutligen "nått sista toppen" på IW:n och det enda som återstod var nedvarvning och stretch. Imorgon blir det vilodag. Det ser jag fram emot :)




4 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat! Jag sprang 5 km igår och har skitont i knät idag så det blev vilodag, men kanske jag får till nåt imorgon.

    SvaraRadera
  2. Men vad kul. Bara man tar sig iväg till gymet så brukar det lätta..tröskeln är ju oftast att komma sig hemifrån :)

    SvaraRadera
  3. härligt anna!! det är en grym känsla när man avklarat bägge passen och får varva ned och stretcha. nu peppar vi för nästa måndag igen. ;)

    SvaraRadera