31 maj 2011

Det ser lovande ut!

Såg just nyheterna och vädret för i helgen. Jag åker till Stockholm på fredag och det ser ut som att det ska bli typ 25 grader och kanonväder där i helgen. Låter bra i mina öron! För några månader sen fick vi (jag och jocke) en inbjudan från mina kompisar Göran och Johanna som jag lärt känna genom onlinespelet WoW. De fyller 70år tillsammans och har hyrt ett ställe i Gamla stan där de bjuder in en massa vänner till fest! Många av de inbjudna är just från Wow-gänget. Vi försöker förresten träffas en gång per år åtminstone och det är lika trevligt varje gång. Mina vänner Elin och Sara ska också dit. De bor i Oslo så vi träffas sällan. Därför ska de bli så himla skoj att äntligen ses!

Festen är på lördag och jag åker ner på fredagmorgon. Jag ska då passa på att träffa och umgås med min vän Anna. Antar att det lär bli lite shopping i hennes sällskap :) Sen får jag bo hos Anna och Anders natten mot lördag i Älta. De rester
ande dagarna och nätterna spenderar jag hos Göran och Johanna i Solna. Så jag åker inte hem förrän på måndag eftermiddag. LYX!

Jocke kommer alltså att stanna hemma. Han och Mika ska åka norrut till stugan i Luleå bland annat. Jag har aldrig varit borta från Mika så länge så det här blir lite av en prövning. Det kommer säkerligen gå galant och det är nog bara nyttigt både för mig och henne med lite distansträning :)

Stockholm here I come!

2 kommentarer:

  1. GUD så härligt.! Blir säkert en finfin helg :-)

    SvaraRadera
  2. Låter helskoj:P Hoppas du får de bra!

    SvaraRadera