5 maj 2011

Gaddad Björk

Jag har helt glömt bort att visa min bror Mickes tatuering som han gjorde på annandag påsk. Han har gjort designen själv och jag tycker den blev riktigt häftig. Vår pappa höll med och mamma tyckte nog detsamma innerst inne efter en stund :) Om inte annat så är det en otroligt fin gest mot vår familj och alla andra björkar där ute :P Själv skulle jag nog aldrig våga tatuera mig. Har haft alldeles för många mardrömmar om att jag t ex gaddat mig randig på ryggen. Nä riktigt så illa blir det nog inte i verkligheten men jag är alldeles för rädd att det ska bli fel och fult framför allt.

Skickat från min HTC

3 kommentarer:

  1. snyggt :) äääähh,bara gadda på Anna :-P Näää,man ska va helt säker,för det går inte bort! Jag kommer i sommar fortsätta gadda klart mitt ben iaf ;) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. snyggt! Det är bara att köra på är ju sjuktsnyggt med tatueringar! Knåpar lite med nästa som lär komma rätt snart=)

    SvaraRadera
  3. En gustavsbergs-söndags är de perfekt då man inte riktigt har alla myror i stacken, då kan man bli påmind om vem man riktigt är, om man nu glömt..

    SvaraRadera