11 maj 2011

Fondvägg barnrum

Jag är en sucker för randigt..men kanske det blir "för mycket" med randigt i barnrummet också? För det blir nog en randig fondvägg i sovrummet. Tapeterna nedan är från Midbecs "What a hoot" kollektion. Älskar den randiga färgkombinationen. Fågeltapeten är också fin men kanske det blir ett rörigt intryck med fåglar på en hel vägg. Då tror jag den randiga skulle bli finare då övriga väggar är vita.

Keek-A-Boo från Midbec är också jättefin



Vet ni av andra tapeter som kanske skulle passa mig? Jag gillar som sagt färgglada tapeter :)

3 kommentarer:

  1. Jag tycker båda dom där tapeterna skulle vara fina, men kanske på en vägg och sen enfärgat resten av väggarna. Altenativt halva väggarna med tapeten och andra halvan med nåt enfärgat och dela av med någon linje. Jättesöta!
    Jag blir lite avis på alla som tapetserar barnrum. Det fanns redan en barnrumstapet i ett rum i vårt hus som nu Henry sover i så jag får tyvärr nöja mig med den. Knallgul med en bård av Nallebjörnar. Hade vi pengar över hade jag gärna tapetserat om, men det finns viktigare saker att lägga pengar på.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte alls att det blir för mycket med ugglorna på en hel vägg! Men randigt är ju också fint såklart, jag känner också att jag fastnar för randigt både här och där men man får nog begränsa sig...

    Har du kollat på mrperswall eller vad det nu heter?

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara ränder till Mikas rum! Jag gillar även uggletapeten,verkligen ursöt. Det ska bli kul att se resultatet! :)

    SvaraRadera