13 maj 2011

Fredagen den 13:e

Äsch vad tråkigt, inlägg och kommentarer verkar ha försvunnit. Nåja de kanske kommer tillbaka..eller så inte. Hur som helst har det väl inte hänt så mycket. Jag har jobbat min första vecka som samordnare på mitt "gamla" jobb. Det har gått bra, över förväntan faktiskt. Jag har så pass nära till jobbet att jag kan åka hem på lunchen för att äta och pausa lite. Så jag ska inte klaga direkt. Saknar förstås "vissa" på mitt jobb nere på stan men de kan jag ju träffa annars också utanför jobbet. Som ikväll, så har Amanda varit här och myst med mig och Mika. Vi käkade tacos och pratade mest om barn tror jag. Amanda ska nämligen ha bebis i slutet av september. Så spännande! :)

Träningen i veckan har gått bra. Vilade måndag, tisdag efter förra helgens träning. Sen har jag kört onsdag och torsdag på IKSU och planerar att åka dit imorgon igen. Får se om det blir så. Vi har lite att stå i nämligen. Nä nu måste jag fortsätta se Lady Gagas "Monster Ball Tour" show på SVT. Fasen så bra hon är!!

3 kommentarer:

  1. Lady Gaga not cool, iron maiden ice cool:P
    Don't forget who you are:)

    SvaraRadera
  2. Jag har också sett gaga,henne skulle jag gärna se live :-)....!!!

    SvaraRadera
  3. Tack! Jo, man längtar verkligen tills grönskan nu och lite mer värme.

    SvaraRadera