7 maj 2011

Härliga lördag!

Jodå jag tog mig till IKSU. Det blev core och bodypump. Jag har aldrig känt mig så sliten på ett pumppass förut. Känns att det var ett bra tag sen jag tränade. Nåja bara att bita ihop och fortsätta! Jocke skjutsade mig till IKSU och under tiden jag tränade var han och Mika på vift och köpte bland annat en cykelhjälm. Imorgon ska vi fixa till min cykel, montera på cykelstolen och sen testa cykla en sväng. Får se vad Mika säger om det då hon inte riktigt tyckte om hjälmen.


På eftermiddagen gick jag en promenad när Mika skulle sova. Gick ner till älven för att lapa lite sol men det blåste tyvärr alldeles för kallt trots att jag hade en filt omkring mig. Så jag gick hem och satte mig på balkongen insvept i filten och där somnade jag i en timme. Det var sååå skönt!




När det blev tal om middag fick Jocke ett ryck och bjöd hit våra vänner Helen och Håkan. Så ikväll har vi grillat och ätit gott med dom. Himlars trevligt! Mika har varit på strålande humör hela dagen och hon blev så himla glad när Helen och Håkan kom. Hon har suttit i deras famn hela kvällen i princip. Det blev en sen kväll för Mika som stupade i säng vid halv elva tiden. Och nu är det dags att gå isäng för oss med! Natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar