23 maj 2011

Strul i magen

Oj nu är det verkligen dags för en uppdatering. Helgen har varit superbra. Vi åkte på fredagskvällen till Öris och har tillbringat hela helgen där hos mamma och pappa. Igår hälsade vi även på Daniel, Theresia och Theo. Ska visa lite bilder senare.

Idag är jag hemma från jobbet då min mage havererade igår kväll och har fortsatt strula sen dess. Har även lite feber och känner mig hängig. Var trots det på jobbet i två timmar på morgonen och gjorde bort det viktigaste innan jag åkte hem igen. Vet inte alls vad som är på gång. Vattnet i Skellefteå har ju blivit smittat av bakterien Cryptosporidium och man måste koka vattnet innan man dricker det. På fredagskvällen när jag kom till Öris så glömde jag såklart bort det och drack ett glas vatten ur kranen. Men jag tror inte man blir smittad så snabbt och inte heller av så lite vatten. Så det är nog bara vanligt magstrul. Jag tror och hoppas på att det inte är något långvarigt. Det har jag inte tid med.

2 kommentarer: