8 maj 2011

Trevliga söndag

Då det blev en sen kväll för Mika igår så vaknade vi inte förrän efter nio imorse. Samma visa var det igår :) Väldigt tacksamt att ha en liten flicka som sover så bra när man gärna vill (och behöver) sova ut lite på helgerna. Efter frukost gick jag ut och tvättade min cykel och sen kom Jocke ut monterade fast cykelstolen. Innan vi hade fått alla delarna på plats så blev det lunchdags och sovtajm för Mika. Efter det åkte vi till Markus och Maria för fika och prat. På hemvägen svängde vi förbi lägenhetsbygget och fotade lite. Ska visa lite tråkiga betongbilder sen. Sen har jag varit och tränat ikväll en sväng. Core och 30min på Crosstrainern. Känner mig riktigt nöjd med helgens träningsprestationer. Det är bra för att vara jag :)




När jag kom hem blev det ett bad för lillan och i skrivande stund busar hon i soffan. Hon måste isäng för imorgon blir det förskolan igen. När jag började jobba i torsdags så tog Jocke ledigt och följde Mika på förskolan för att hälsa på lite. Det var ju trots tre veckor sedan hon var där. Det gick bara fint så det blir nog inga större problem imorgon. En fotograf kommer till förskolan imorgon och ska fota barnen. Kan ju bli intressant! Nä nu ska lillan sova!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar