15 maj 2011

Ny lampa

Idag har vi varit en sväng och kikat på diverse möbler. Vi funderar på att bland annat köpa ett nytt köksbord till den nya lägenheten. Passade även på att titta på vad en sänggavel i tyg (i samma serie som sängen) skulle kosta. Alldeles för mycket konstaterade vi. Jag funderar stenhårt på att göra en själv. Får se hur det blir med dom planerna. Vi skulle som sagt bara kika idag men när jag sprang på lampan(på bilden) kunde jag inte hejda mig. Den var dessutom rejält nedsatt så saken var liksom klar! Den följde helt enkelt med oss hem och jag är så nöjd över köpet!
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Fyyyy,så snygg lampa. Vill också ha två som ser ut typ sådär,en på varje sängbord :-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg lampa!!! /Kicki

    SvaraRadera
  3. Tack själv!! Supertrevligt!! :)
    Fin lampa :) Kram

    SvaraRadera