17 maj 2011

Hemmakväll

Vilket fint väder det är! Det blåser men oj vad solen värmer i lä. Idag jobbade jag in lunchen och kunde därför sluta tidigare och åka och hämta Mika vid tre. Nu när jag är samordnare kan jag påverka mina arbetstider mer än förut. Väldigt tacksamt när man har en liten på förskolan. Att sen ha ca 1km till jobbet är inte heller dumt :)

Jocke jobbade över igår kväll och gör likaså idag så jag och Mika är hemma och har inte så mycket att göra. Handla gjorde vi igår och det är rätt så fint och städat här hemma. Är riktigt sugen på IKSU men det går ju inte heller. Funderade om man skulle hälsa på nå folk men det var nog ingen som var riktigt tillgänglig. Blir nog därför en hemmakväll. Ska nog förresten röja i förrådet vi har här i lägenheten. Förstår inte hur det kan bli så belamrat så snabbt. Det är då absolut inte mitt fel..eller :P

1 kommentar:

  1. Egentligen måste jag väl inte gå ner mer. Men att komma ner till 57-58 kg vore perfekt, det är min trivsel vikt. Då känner jag mig varken för smal eller för tjock :)

    Förstå mig rätt, jag går bara ner för min egen skull. Ville bli av med extra kiolna jag satt på mig sen gravidteten.

    SvaraRadera