19 augusti 2011

Extremt nöjd

Paketet som jag hämtade ut idag innehöll en Kartell Bourgie lampa som jag suktat efter såå länge. Egentligen skulle jag önska den i julklapp men jag kunde inte hejda mig. Lampan som är helt underbar, känns som en sann klassiker som aldrig går ur tiden. Jag är riktigt nöjd. På grund av platsbrist får den stå lite provisoriskt placerad på subwoofern i vår nuvarande lägenhet. Lampan kommer göra sig tusen gånger bättre i den nya lägenheten.

Annars så fortsätter Mikas inskolning att gå bra vilket känns skönt. När vi idag kom hem från inskolningen så dröjde det inte länge förrän Maria kom och hälsade på. Hon hade med sig en jättegod paj till lunch. När Maria åkt packade jag ihop väskor, barn och katt i bilen och åkte till mamma i Öris. Så nu är vi här och myser. Blir en riktig tjejhelg nu när Jocke, pappa och brorsan är i fjällen. Pratade sist med Jocke då de skulle hoppa på helikoptern vid 10tiden i morse. Det är radioskugga i det område de vistas i under helgen. Känns väl lite sisådär men de är ju sex personer i sällskapet så det ska nog gå bra.
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 kommentarer:

  1. Gud så avis jag blir!!!! :) Och om man tänker på hur många år man kommer ha den så är kostnaden inte speciellt stor :)

    SvaraRadera
  2. Jag är INTE alls avis, nä fyfan Anna den ska bli min nån vacker dag. Likaså en kitchen aid! :)

    SvaraRadera
  3. trodde att din lampa på byrån var den snyggaste lampan ever, men nu fick den konkurrens!

    SvaraRadera
  4. Åh, välkommen till kartell familjen ;D Jag är rånöjd över min..blir mysig att tända nu med lite dimmer när höstmörkret faller sig på! Nästa köp blir nog en taklampa av kartell..suktar efter en ljusblå..mmmhh!! :-)

    SvaraRadera
  5. kändes lite väl "stelt" för oss med serverad trerätters så det fick bli en trerätters i buffevariant vilket dessutom passade utmärkt då det var midsommarafton och allt :)


    PS. säg till när det är din tur, jag hjälper gärna till ;)

    SvaraRadera
  6. Åååååh en sån har jag med suktat efter lääääänge :-)

    SvaraRadera
  7. I like! Jag har länge försökt få Jonas att inse hur snygg den där lampan är! :)

    SvaraRadera