26 augusti 2011

Sista inskolningsdagen

Idag har Mika varit på förskolan själv i 2,5h och det gick tack och lov galant. Hon grinade när jag gick men det gick tydligen över snabbt. Sen hade hon lekt på bra både inne och ute och ätit en rejäl lunch. Så på måndag börjar hon "på riktigt" som det var tänkt från början. Väldigt skönt.

Efter inskolningen åkte vi till mitt jobb. Där var det lite struligt. Någon dataansvarig på huvudkontoret har varit in och organiserat i våra mappar så att MIN mapp är spårlöst försvunnen. Det är inte bra. Jag har alla planeringar och allt annat där. Utan de dokumenten är jag rökt. Under de två timmar jag och Mika blev problemet inte löst så jag hoppas verkligen att det blir löst innan dagen är slut. Annars har jag jobb i helgen kan jag lova.

Nu sover Mika och jag donar lite här hemma innan vi ska åka upp på jobbet igen. Vi tänkte egentligen åka till mamma och pappa denna helg och bland annat titta på en i bil. Men den blev såld så då stannar vi hemma i Umeå. Jag måste ju kanske jobba också.. Skulle vara trevligt att umgås med vänner vi inte sett på länge. Återstår att se hur det blir med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar