25 augusti 2011

I ♥ Easytone

Ungefär för ett år sedan köpte jag ett par Easytone med Goretex från Reebook som jag har varit supernöjd över. Eftersom de skorna är mer lämpade när det är kallare/blötare ute så har jag länge funderat på att köpa ett par "vanliga" Easytone. Idag när jag kom hem från jobbet så jag att Intersport hade halva priset på ett par så vi åkte dit och hem kom jag med ett par Easytone Reenew. Easytones är de skönaste skorna jag någonsin haft. Sen att de ska ge bättre fettförbränning på rumpa, baksida lår och vad, tar jag med en stor nypa salt. Men jag lovar att jag ska hålla koll på fläsket lite under hösten och se om det kan tänkas trimmas lite extra med hjälp av skorna :P

1 kommentar:

  1. Åh har dom halva priset idag också? Skulle också behöva ett par nya skor!

    SvaraRadera