15 augusti 2011

Helgens bravader

Väldigt dålig helguppdatering I know. Festen hos Maria och Marcus på lördagen var såklart jättetrevlig. Halv elva satte vi oss på cyklarna (jag på en pakethållare) och drog ner på stan och på Allstar. Där dansade vi och trängde på dansgolvet och strax efter ett lämnade jag sällskapet och gick till bussen. Väldigt lagom tid att komma hem vid kvart i två faktiskt. Söndagen blev rätt slapp. Hela familjen vaknade vid nio och jag kände mig rätt fräsch. Tänkte vila en stund men somnade och väcktes av Jocke halv ett. Undra när jag sov så länge sist :) Nåja det var förmodligen välbehövligt.

Mika testar mina partyskor


Efter lite lunch och fix åkte vi och fixade det sista inför Jockes tripp norrut. Min pappa, min bror, Jocke, hans pappa, bror och svåger ska till fjälls och fiska till helgen. De ska åka helikopter, fiska i fina vattendrag, grilla fisk, sova i tält och bara njuta av den fantastiska omgivningen där uppe. Är lite avis faktiskt. Eller ganska mycket. Ska skicka med kameran i förhoppning om några fina bilder i alla fall. Jag och Mika kommer nog bege oss till Örviken och umgås med mamma då.

Imorgon börjar Mikas inskolning. Det ska bli väldigt intressant :) För övrigt "fyller" lillstumpan 1,5 år idag också. Shit vad tiden går snabbt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar