11 augusti 2011

Nattningskamp

Sitter i fåtöljen med den nya fotpallen. Gud så skönt det är att lägga upp fötterna på någonting mjukt och inte det hårda vardagsrumsbordet. Ikväll har det varit en kamp att lägga Mika. Det blir det alltid om hon får sova en sekund efter 12 på dagarna. Idag sov hon mellan 13.30-15.00 typ. Det är lika med katastrof. Samtidigt väldigt smidigt just idag för då kunde jag och mamma gå "ostört" på stan en stund. Man får helt enkelt sota för det senare. Numera när Mika vaknar nio på morgonen eller senare så får hon inte sova alls under dagen. Då är hon faktiskt rejält trött på kvällen och somnar utan problem vid åttatiden. Det är ju fortfarande lite för sent men förhoppningsvis blir det bättre när vi kommer igång med förskolan och får lite struktur på dagarna igen.

Ja det blev ju ingen Nolia idag men jag är fortfarande intresserad av att gå på lördag ifall jag hittar mig en "kompis" som vill joina. Jocke har ju varit där och omän han skulle kunna tänka sig gå igen så känns det inte superkul att trängas med vagnen på området. Att gå själv är inget alternativ och om det är sista utvägen så struntar jag i Nolia detta år. Det går nog bra det med ifall det blir så :)

Imorgon har vi inga planer alls och får helt enkelt se vad dagen bjuder på! Slänger in lite random bilder från veckan.

'
mika älskar sina för stora crocs

trött tjejja

att spexa framför spegeln är kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar