27 augusti 2011

Lite shopping

Det blev en vääldigt kort visit på stan för mig och Mika. Jag skulle egentligen bara hämta ut en goodie-bag på Åhlens men blev kvar där en stund. Kikade bland barnkläder och fann två ursöta plagg med ugglor. Åhlens har 20% på allt just nu så jag slog till direkt.


Sen har jag länge jagat ett tidningsställ i plexi och funnit alternativ bland annat på Åhlens. Så när det lix var 20% slog jag till. Jag känner mig nöjd med tidningsstället då det både är prisvärt och praktiskt.

Innan Jocke plockade upp oss hann vi även med en kort sväng på favoriten Designbutiken där jag endast köpte en svart "gummikorg" att förvara Mikas sandlådegrejor i. Den visade sig bli perfekt för det ändamålet.

Vi svängde även förbi Djurmagazinet för att köpa proviant till kisse. När vi stannade bilen skrek Mika "Yeeey". Hon älskar verkligen den affären, speciellt kaninerna. På barnens hus köpte vi färgpennor (anpassade för barn under 2år) samt en påse hama pärlor i storlek större och en platta till det. Allt för att stimulera kreativiteten förstås :P

4 kommentarer:

  1. Tycker också det är "märkligt" att folk använder en graviditet/ett barn för att skaffa sig en social situation och dessutom föreslår det men men, alla är vi olika.

    Var ni många som fick kontakt via FL då?

    Vet inte riktigt när det blir bebis, vi har pratat om det men det är mycket som ska klaffa för att man ska få till det :)

    SvaraRadera
  2. Gift dig Anna, det är lätt värt för möhippan, jäklar vilken dag jag fick ;-D Som sagt roligaste dygnet i livet so far.!

    SvaraRadera
  3. Visst är stället fint, undrar om det är 20% i Stockholm med... får kolla det jag hade gärna haft ett till ställ. Hoppas söndagen blir fin.

    SvaraRadera
  4. Gud så härligt när det klickar sådär med folk :D Kanske får ta sig en titt in på det där FL och se vad sidan har att erbjuda :)

    Jo det är mycket som ska klaffa. Vi har dessutom i vår närmaste krets folk som försökt i 10 år (med och utan hjälp) utan framgång så man blir väldigt lätt stessad över hela "situationen" även om det inte behöver betyda att jag och maken kanske inte lyckas. Men men, den dagen den sorgen eller vad man nu brukar säga...

    Nu väntar en härlig höst då maken ändå är iväg på sitt så nu är det bara njuta av tillvaron :D

    SvaraRadera