24 augusti 2011

Shopping till Mika

Klickade in på lindex.se och beställde lite nya kläder i storlek 86 åt Mika. Det var verkligen på tiden för det hon har just nu är nästan enbart urvuxna sommarkläder. Jag handlar nästan jämt barnkläder på Lindex av den enkla anledningen att jag tycker de har helt klart bäst kläder. Både när det gäller utbud och kvalitet.

Till synes så blev det en hel del randigt. Känns som att det mesta är randigt just nu. Förra helgen fick Mika en jättesöt (även den randig) tunika av sin mormor. Den är också från Lindex. Älskar mönstret med ugglan. Jag försökte nu spana efter fler liknande plagg men de var slutsålda i 86.

1 kommentar:

  1. Härligt med update i barngarderoben, jag bör nog med gå igenom inför hösten, tror vi behöver byxor. Såg att du sökte plexi tidningställ finns snygga och billiga på Åhlens du hittar på hemsidan, jag har det själv.

    SvaraRadera