10 augusti 2011

Nya tag i bloggen

Kände att det var hög tid för en förändring på bloggen. Blev en rätt mörk design. Får väl se hur länge den får stanna. Sen tänkte jag rycka upp mig lite och blogga lite mer om det jag faktiskt tycker är roligast just nu, nämligen inredning och design. Det många andra bloggar om också :) Nu när vi ska flytta och det blir extra påtagligt med inredning och prylar, så insuper jag allt i design och inredningsväg både i tidningar och på nätet. Vidare tycker jag det är roligt att läsa om vad andra har för olika inredningsstilar och sist med inte minst så är det alltid roligt att bli inspirerad från andra. Jag hoppas jag kan bidra med både med det ena och det andra!

6 kommentarer:

  1. Spännande med flytt, det har jag missat. Vart blir det? Till hus? :-)

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att se det nya boendet, vart supersugen på att flytta till samma område efter jag läst ditt inlägg men nu blir vi kvar där vi är :)


    PS. Av alla ställen i stan var det Balder som serverade detta. Fanns typ inga bord lediga någonstans där vi ville äta men ibland måste man chansa. Och även om servicen och miljön inte var det bästa så blev det riktigt bra ändå trots att jag bara hört dåliga saker om stället...

    SvaraRadera
  3. Men snyggt bruden! Jag bli skitimpad av dina webdesign-kunskaper!

    Blir kul att läsa mer om inredning och sånt, tycker ju också det är skitkul. Har köpt 10 blandade inredningstidningar på Nolia så jag har en del läsning framför mig :)

    SvaraRadera
  4. Och förresten, ingen panik med tröjan! Glömde svara på ditt sms bara :) Synd att ni inte kunde komma på festen, vi får ses snart ändå tycker jag!

    SvaraRadera
  5. Schnyyyyg design må jag säga, tuff :-).

    Gjorde en provuppsättning igår av bröllopsfrisyren, bara lite slarvigt så vi vet på ett ungefär hur det ska se ut. Kommer känna mig fin. Kör på less is more hela vägen ut så ingen avancerad hårgrej :-)

    SvaraRadera